Pretotípus magyarul

Pretotípus magyarul

Egy pretotípus története (1)

2015. december 17. - Rákóczi Piroska, a blogger a bloggerekért

my_first_book.jpgEgy könyv kér éltet vagy halált. Magyarán: írnék egy angol könyvet, ha látnám, hogy lesz elég olvasója. Ennek megállapítására egy egyszerű pretotípus eljárást folytatok le. Már tettem lépéseket, ha érdekel, olvasd el a most következő bejegyzéseket.

Mi történt eddig?

Kidolgoztam egy új tartalom marketing módszert.

Elkezdetem írni egy könyvet róla.

Ebből fölraktam két rövid részletet egy wordpress blogba.

Ma több Linkedin csoportban meghírdettem.

Mit várok ettől?

Azt, hogy megtudjam, hogy pénzes hirdetés nélkül van-e olyan érdekes maga a lehetőség, hogy emberek eldönthetik egy könyvről, hogy megírja-e valaki, hogy reakciókat vált ki másokból.

Mit kaptam ettől?

Mivel több helyre, több csoportba, posztoltam és eltökélt szándékom volt, hogy mindig másképp posztolok, így kialakult az a legjobb forma, amit majd holnap, egy Twitter hirdetésben fogok használni – s akkor megtudjuk, hogy pénzzel többre megyek-e a tesztelésben.

A bejegyzés trackback címe:

https://pretotipus.blog.hu/api/trackback/id/tr978179956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása