Pretotípus magyarul

Pretotípus magyarul

A sikeres PITCH szolgálatában

2015. december 17. - Rákóczi Piroska, a blogger a bloggerekért

Neked szól szolgáltatásom,

ha startupper vagy


       és túl hosszú a pitch-ed
       vagy magad is unod a pitch-ed
       vagy valahol előadást kell tartanod, amihez túl rövid egy pitch.


A három estre, 3 szolgáltatásom van.

Túl hosszú a pitch?

Vedd föl a telefonodra.
Küld el e-mailben.
Rövidre vágom.
Visszaküldöm.
Te fizetsz nekem bruttó (áfa alanyi adómentes vagyok) 12 000 forintot.

Unod már a saját Pitch-ed?

Mond el a régit a telefonodra.
Küld át e-mailben.
Küldök neked 5 kérdést.
Válaszolsz a kérdésekre.
Fölveszed a válaszokat a telefonodra.
Elküldöd nekem e-mailben.
Megszerkesztem rövidre vágva az új pitch-edet.
Te fizetsz nekem bruttó (áfa alanyi adómentes vagyok) 16 000 forintot.

Hosszabb előadást kell tartanod és túl rövid hozzá a pitch-ed?

Mond el a rövid pitch-edet a telefonodra.
Küld át e-mailben.
Küldök neked 10 kérdést.
Válaszolsz a kérdésekre.
Fölveszed a válaszokat a telefonodra.
Elküldöd nekem e-mailben.
Megszerkesztem az új előadásodat.
Visszaküldöm neked e-mailben.
Te fizetsz nekem bruttó (áfa alanyi adómentes vagyok) 18 000 forintot.

Miért engem válassz erre a munkára?

16 év gyakorlatom van rádióinterjúk készítésében.
Előbb gondolkozom, utána vágom a szöveget.
Érdekes kérdéseket vetek föl.
10 év gyakorlatom van szerkesztésben.
Jó beszédeket mondok.

Rólam mondta az egyik interjúalanyom, hogy olyan tisztán még sohasem beszélt, mint a rádióban, amikor felvételről leadtuk a vele készített interjút.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pretotipus.blog.hu/api/trackback/id/tr408180064
süti beállítások módosítása